NEBOSH PSM، توصیه شده توسط 97 درصد از فراگیران

 

❇️ همواره سازمانهای بزرگ جهان از جمله سازمان ها و مؤسسات آموزشی برای پیشبرد فعالیت ها و ارزیابی شرایط خود، نظرسنجی هایی را از شرکت کنندگان دوره ها و صنایع مرتبط صورت می دهند و طبق نتایج آن، راهبردهای آینده سازمان را تعیین می کنند. سازمان نبوش (NEBOSH) نیز در همین راستا، همواره و بصورت مداوم در موارد مختلف از شرکت کنندگان در دوره ها و آزمونهای NEBOSH و همچنین از شاغلین در محیط های کاری حرفه ای که خود حائز این مدارک شده اند و یا با چنین افرادی همکاری کرده اند، نظرسنجی می کند و طبق گزارشات و تجربیات بدست آمده، در به روز رسانی دوره ها و آزمونها و شرایط برگزاری آنها قدم بر می دارد.

 

◀️ گواهینامه نبوش در مدیریت ایمنی فرایند (PSM)، توصیه شده توسط 97 درصد از فراگیران

یکی از این نظرسنجی که NEBOSH اخیرا صورت داده، نشان داده است که 97 درصد از فراگیران، گواهینامه نبوش در مدیریت ایمنی فرایند (PSM) که با همکاری بین سازمان NEBOSH و مدیریت اجرایی ایمنی و بهداشت (Health and Safety Executive - HSE) و سازمان ایمنی و بهداشت انگلستان ایجاد شده و توسعه یافته است، آن را به همکاران خود و دیگران توصیه می‌کنند. (منبع)

 

مدرک ایمنی فرآیند نبوش، مورد تأیید 97% از فراگیران - NEBOSH - HSE Arya 1


◀️ گواهینامه نبوش در مدیریت ایمنی فرایند (PSM)

این مدرک که برای مردم در سراسر دنیا که در فرایند های صنایع مانند نفت و گاز، شیمیایی، پلاستیک و دارو کار می‌کنند مناسب است، برای بهبود درک و کاهش خطرات بهداشت و ایمنی در صنایع فرآیندی به طور تخصصی برای آگاهی و درک مدیران، سرپرستان و متخصصان ایمنی و HSE طراحی شده است. با توجه به خطرات طبیعی این صنایع، این مدرک اصول پذیرفته شده و شیوه‌های صنعتی را به فراگیران ارائه می‌دهد تا بتوانند در کنترل خطرات ایمنی فرآیند مشارکت کنند.

جهت مطالعه و بررسی ابعاد و شرایط دوره آموزشی NEBOSH PSM، به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

دوره ایمنی فرایند نبوش - NEBOSH PSM - RRC - HSE Arya 2

شرح و توضیحات دوره گواهینامه نبوش در مدیریت ایمنی فرایند (PSM)

NEBOSH HSE Certificate in Process Safety Management
 

 

◀️ تاریخچه و بازخورد گواهینامه نبوش در مدیریت ایمنی فرایند (PSM)

دوره گواهینامه نبوش در مدیریت ایمنی فرایند (PSM) که اولین بار در سال 2018 راه‌اندازی شد، برای سال 2024 بازبینی و به‌روزرسانی شده است. این بازبینی‌ها به منظور اطمینان از تطابق با جدیدترین نیازهای صنعتی و استانداردهای آموزشی انجام شده‌اند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که نود درصد از دارندگان فعلی این مدرک (نه نفر از هر ده نفر از دارندگان مدرک)، آن را به عنوان یک ابزار آموزشی عالی یا خوب ارزیابی کرده‌اند. این نشان‌دهنده‌ی رضایت بالای شرکت‌کنندگان و کیفیت بالای این مدرک است که می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری ارزشمند در آموزش و توسعه حرفه‌ای شخصی و سازمانی محسوب شود.

 

دوره ایمنی فرایند نبوش - NEBOSH PSM - RRC - HSE Arya



◀️ نظر برخی از کاربران و دانشجویان

نیکولا کورتیس (Nicola Curtis)، رئیس ایمنی و بهداشت در Biffa، می‌گوید: "وقتی به مدیریت پسماند روی آوردم، ایمنی فرآیند بخش بزرگتری از شغل من شد، زیرا من تیم بهداشت و ایمنی را هدایت می‌کردم که از ساخت و مدیریت کارخانه‌های تولید انرژی از پسماند (EfW) پشتیبانی می‌کرد. گواهینامه نبوش در مدیریت ایمنی فرایند (PSM) قطعاً به پیشرفت شغلی من کمک کرد. من شروع به نگاه کردن به ایمنی در تأسیسات خود به صورت متفاوتی کردم و هدفم این شد که دانش دیگران را در مورد ایمنی فرآیند افزایش دهم. این موضوع برای نحوه کارکرد بخش من در Biffa بسیار اساسی بود، بنابراین، این مدرک تأثیر زیادی بر من و عملیات ما داشت. برای همه ما شرایط برد-برد ایجاد کرد!"

 

مدرک ایمنی فرآیند نبوش، مورد تأیید 97% از فراگیران - NEBOSH - HSE Arya 2

 

کریس آستین (Chris Austin)، رئیس آموزش و رویدادها در Health and Safety Executive، افزود: "ما از همکاری با NEBOSH برای توسعه گواهینامه نبوش در مدیریت ایمنی فرایند (PSM) خوشحالیم. ما امیدواریم که با ترکیب نقاط قوت خود، این مدرک به بهبود درک و کاهش خطرات بهداشت و ایمنی در صنایع فرآیندی کمک کند."

 

مدرک ایمنی فرآیند نبوش، مورد تأیید 97% از فراگیران - NEBOSH - HSE Arya 3

 

◀️ توضیحاتی در مورد گواهینامه نبوش در مدیریت ایمنی فرایند (PSM)

گواهینامه نبوش در مدیریت ایمنی فرایند (PSM) شامل یک واحد است که برای اخذ گواهینامه باید گذرانده شود. 

 

بخش PSM1: مدیریت ایمنی فرایند

شامل 4 عنوان اصلی است:

  • رهبری ایمنی فرایند
  • مدیریت ریسک فرایندی
  • کنترل خطرات ایمنی فرایندی
  • حفاظت در برابر حریق و واکنش در شرایط اضطراری

 

با موضوعاتی شامل:

  • استقرار سیستم های مدیریت فرایند
  • استراتژی های مدیریت و نگهداری دارایی
  • ایمنی روشن و خاموش کردن کارخانه فرایندی
  • استانداردهای کاربردی برای ایمنی سیستم های بحرانی و تجهیزات
  • خطرات و کنترل ها برای:
  • واکنش های شیمیایی
  • ذخیره سازی فله ای از مواد خطرناک
  • آتش و انفجار
  • هدف و ویژگی های طرح اضطراری

 

تا پیش از سال 2022، آزمون این دوره به صورت تستی و حضوری برگزار می شد. شرکت HSE Arya با همکاری RRC International، بارها آزمون های حضوری نبوش را در ایران برگزار نمود. از سال 2022، این دوره با آزمون 90 دقیقه ای شامل 40 سوال چند گزینه ای و بصورت آنلاین ارزیابی می‌شود. برای قبولی در دوره و اخذ گواهینامه، دانشجو می بایست حداقل 60% سوالات را به درستی پاسخ دهد.

 

 


❇️❇️❇️ شرکت HSE Arya، نماینده رسمی RRC International انگلستان در ایران، آمادگی خود را برای برگزاری دوره گواهینامه نبوش در مدیریت ایمنی فرایند (PSM) برای تمامی سازمانها، ارگانها، شرکت ها، کارخانه ها و صنایع مختلف سراسر کشور بصورت آنلاین و حضوری (درون سازمانی) اعلام می دارد.

 

 

------------------------------------------------------
 
مختصری درباره سازمان نبوش (NEBOSH)
 
نبوش، مجری امتحان ملی در ایمنی و بهداشت شغلی (The National Examination Board in Occupational Safety and Health) به عنوان یک امتحان غیر وابسته، بصورت تشکیلاتی گواهی دهنده با رویکرد غیر انتفاعی تشکیل شده است. نبوش طیف وسیعی از گواهی های مرتبط با شغل و معتبر در صحنه بین المللی در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و نیازمندی های مدیریت ریسک را طراحی کرده که در زمینه های شغلی مختلف و برای سازمان های خصوصی و دولتی کاربرد دارد. دوره های نبوش هر ساله 50.000 داوطلب را در جهان در بیش از 600 موسسه مختلف و در 120 کشور دنیا جذب می‌­نماید.
 
شرکت HSE Arya، نماینده رسمی RRC International انگلستان در ایران، دوره های NEBOSH را بصورت آموزش آنلاین و آزمون حضوری و آنلاین در ایران (همچنین بصورت درون سازمانی در سراسر کشور) ارائه می دهد.
 
 

 

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا