هفت مزیت کارمند دارای مدارک نبوش برای سازمانها و شرکت ها

 

 

 

 

* اگر ویدئو پخش نمی شود، روی لینک زیر کلیک کنید *

مشاهده ویدئوی مزایای کارمند دارای مدارک نبوش برای سازمانها

 

❇️ گواهینامه های نبوش (NEBOSH) مدارک بسیار مورد احترامی در زمینه بهداشت و ایمنی هستند که برای مدیران، ناظران و افرادی با مسئولیت‌های بهداشت و ایمنی و HSE مناسبند. در حالی که این مدارک به صورت مستقیم به نفع کارمند است، مزایای ملموسی نیز برای کسب‌وکارها دارد که کارکنان خود را در دوره‌های آموزشی NEBOSH ثبت‌نام می‌کنند. کسب و کارها شامل شرکت ها، کارخانه ها و صنایع، ارگان ها، و سازمان ها، از ثبت نام کارکنان خود در دوره‌های آموزشی NEBOSH به چندین روش بهره‌مند می‌شوند:

هفت مزیت کارمند دارای مدارک نبوش برای سازمانها و شرکت ها - HSE Arya 1

 

1️⃣ **کاهش هزینه‌ها**

داشتن کارکنان دارای مدرک NEBOSH می‌تواند به جلوگیری از حوادث در محل کار کمک کند که به طور مستقیم هزینه‌های کسب‌وکار را کاهش می‌دهد. بر اساس آمارهای سازمان Health and Safety Executive انگلستان، در سال 2021/22، 565,000 نفر در محل کار دچار آسیب شدند که موجب از دست رفتن 36.8 میلیون روز کاری با هزینه‌ای بالغ بر 18.8 میلیارد پوند شد. کارکنان واجد شرایط به محیط کار ایمن‌تر کمک می‌کنند، حوادث را کاهش داده و هزینه‌های مرتبط با غیبت‌ها، توقف تولید و حتی احتمالاً دعاوی حقوقی را کاهش می‌دهند.

هفت مزیت کارمند دارای مدارک نبوش برای سازمانها و شرکت ها - HSE Arya 2



2️⃣ **تقویت و بهبود شهرت**

شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای به دنبال همکاری با سازمان‌های ملی و بین المللی هستند که تعهد به استانداردهای بالا از جمله در ایمنی و بهداشت و HSE را نشان می‌دهند. داشتن کارکنان با مدرک NEBOSH و بهبود سوابق ایمنی و بهداشت، شهرت سازمان شما را در بخش مربوطه ارتقاء می‌دهد و شما را از رقبایتان متمایز می‌کند. بدیهی است که سابقه ضعیف در حوادث و آسیب‌های محل کار احتمالاً به موقعیت شما در جامعه تجاری آسیب می‌زند.

هفت مزیت کارمند دارای مدارک نبوش برای سازمانها و شرکت ها - HSE Arya 3

 

3️⃣ **جذب بهترین کارکنان / استعدادها**

بیش از هر زمان دیگری، جویندگان کار به دنبال موقعیت های شغلی با کارفرمایانی هستند که اخلاق مسئولیت‌پذیری قوی دارند و تعهد به کارکنان خود را از طریق آموزش و شیوه‌های کاری ایمن نشان می‌دهند. اطمینان از اینکه مدیران و سرپرستان شما دوره های NEBOSH را گذرانده اند، می‌تواند به جذب و نگه‌داشتن کارکنان کمک کند و به شما مزیت رقابتی بدهد. کارکنان آینده‌نگر نیز اغلب به دنبال پیشرفت شغلی هستند. ارائه دوره های آموزشی NEBOSH و برگزاری این دوره ها برای نفرات و استخدام های جدید در حوزه ایمنی و بهداشت، مزیت اضافی‌ای است که ممکن است پیشنهاد شغلی شما را جذاب‌تر کند.

هفت مزیت کارمند دارای مدارک نبوش برای سازمانها و شرکت ها - HSE Arya 4

 

4️⃣ **رعایت قوانین بهداشتی و ایمنی و HSE**

کارکنان دارای مدرک NEBOSH به شما کمک می‌کنند تا محیط کاری ایمن تری فراهم شود که با قوانین HSE روز دنیا مطابقت داشته باشد.

هفت مزیت کارمند دارای مدارک نبوش برای سازمانها و شرکت ها - HSE Arya 5



5️⃣ **نیروی کار توانمند و با انگیزه / محرک**

ایجاد شرایط آموزش NEBOSH برای پرسنل و کارکنان شما، باعث می‌شود آن‌ها احساس قدرت و ارزشمندی کنند، همچنین منجر به رضایت شغلی، بهره‌وری بالا و بهبود شخصی آن‌ها خواهد شد. تحقیقات سازمان آیوش (IOSH) نشان می دهد که رضایت شغلی، منجر به سطح بالاتر سلامت روان، احتمال کمتر ترک شغل، و پذیرش بیشتر ریسکهای شخصی می شود.

هفت مزیت کارمند دارای مدارک نبوش برای سازمانها و شرکت ها - HSE Arya 6



6️⃣ **دانش داخلی**

آموزش طیف گسترده‌ای از مدیران و سرپرستان با دوره های NEBOSH به کسب‌وکار شما دانش گسترده‌تری از مدیریت ریسک در زمینه‌های مختلف سازمان می‌دهد، که می‌توانند با سناریوهای مختلف ایمنی و بهداشت و HSE که شرکت‌ها روزانه با آن‌ها مواجه می‌شوند، برخورد کنند. در واقع، بیش از 70% افرادی که مدرک NEBOSH را می‌گیرند، مستقیماً در حوزه های HSE کار نمی‌کنند. این دانش داخلی، از بهترین شیوه‌ها و روش های موجود به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا ریسک‌ها را به سرعت و مؤثر کاهش دهد و زمانی که ریسک‌های جدیدی پدیدار می‌شوند، به طور کارآمد واکنش نشان دهد.

هفت مزیت کارمند دارای مدارک نبوش برای سازمانها و شرکت ها - HSE Arya 7

 

7️⃣ **جذابیت بیشتر برای شرکت های بیمه و بیمه‌گران**

کارکنان دارای مدرک NEBOSH محیط کاری ایمن تری را برای سازمان شما ایجاد می کنند که باعث رقابت شرکت های بیمه برای همکاری با سازمان شما خواهد شد.

هفت مزیت کارمند دارای مدارک نبوش برای سازمانها و شرکت ها - HSE Arya 8

 


❇️❇️❇️ شرکت HSE Arya، نماینده رسمی RRC International انگلستان در ایران، آمادگی خود را جهت همکاری با تمامی سازمانها، ارگانها، شرکت ها، کارخانه ها و صنایع مختلف سراسر کشور در زمینه ارائه دوره های بین المللی از جمله دوره های NEBOSH بصورت آنلاین و حضوری (درون سازمانی) اعلام می دارد.

 

 

------------------------------------------------------
 
مختصری درباره سازمان نبوش (NEBOSH)
 
نبوش، مجری امتحان ملی در ایمنی و بهداشت شغلی (The National Examination Board in Occupational Safety and Health) به عنوان یک امتحان غیر وابسته، بصورت تشکیلاتی گواهی دهنده با رویکرد غیر انتفاعی تشکیل شده است. نبوش طیف وسیعی از گواهی های مرتبط با شغل و معتبر در صحنه بین المللی در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و نیازمندی های مدیریت ریسک را طراحی کرده که در زمینه های شغلی مختلف و برای سازمان های خصوصی و دولتی کاربرد دارد. دوره های نبوش هر ساله 50.000 داوطلب را در جهان در بیش از 600 موسسه مختلف و در 120 کشور دنیا جذب می‌­نماید.
 
شرکت HSE Arya، نماینده رسمی RRC International انگلستان در ایران، دوره های NEBOSH را بصورت آموزش آنلاین و آزمون حضوری و آنلاین در ایران (همچنین بصورت درون سازمانی در سراسر کشور) ارائه می دهد.
 
 

 

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا